بازاریابی با محتوای مناسب

اصلی‌ترین ویژگی که کاربران وب به‌دنبال آن هستند، محتوای مناسب مدنظرشان است، بسیاری از وب‌سایت‌های پُردرامد داخل هیچ محصولی ارائه نمی‌دهند بلکه محتوای مناسبی را برای کاربران تولید می‌کنند، اگر می‌خواهید به دنیای دیجیتال وارد شوید گام اول تولید محتوای مناسب است تا کاربران را از این حیث اغنا کند.

چرا بازاریابی محتوا مهم است؟
دلایل مهمی که به‌شما نشان می‌دهد بازاریابی محتوا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دیجیتال مارکتینگ است.

200211

ایجاد اعتماد
محتوای مناسب باعث ایجاد
اعتماد کاربران به‌شما می‌شود.

200212

آگاهی از برند
محتوای مناسب باعث افزایش
آگاهی از برند شما می‌شود.

200213

بهبود سئو
تولید محتوای باکیفیت باعث
افزایش ترافیک و بهبود سئو می‌شود.

200214

تولید سرنخ‌ها
محتوای مناسب باعث افزایش
و پرورش سرنخ‌ها می‌شود.

200215

تبدیل سرنخ به مشتری
محتوای مناسب باعث تبدیل
سرنخ‌ها به مشتری می‌شود.

200215

تبدیل سرنخ به مشتری
محتوای مناسب باعث تبدیل
سرنخ‌ها به مشتری می‌شود.

200217

بک‌لینک‌های مناسب
محتوای مناسب باعث اشتراک
محتوا در شبکه‌های مختلف می‌شود.

200218

افزایش نرخ ROI
محتوای مناسب باعث افزایش
نرخ بازگشت سرمایه می‌شود.

شاخصه‌های تولید متن

مهمترین شاخص ما در تولید متن، قراردادن خود به جای کاربرانی است که متن را می‌خوانند و طبیعی است که پرسش‌هایی در ذهن دارند. درعین‌حال ما به اصل سادگی، جذابیت و دقت متعهدیم و تلاش می‌کنیم که اطلاعاتی موثق و محققانه را به مخاطب انتقال دهیم.

200306

انتخاب کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی مناسب، یکی از مراحل مهم استراتژی تولید محتواست، که تاثیر زیادی در دیده شدن شما دارد.

محتوای ارزشمند و کاربردی

برای تولید محتوای ارزشمند باید نبض کلمات را شناخت و آن را در مسیر تولید جملاتی جاندار و متن‌هایی زنده قرار داد.

رعایت اصول سئو

سئو به ساختار سایت شما نظم می‌دهد، شما را به موتورهای جستجو معرفی می‌کند و محتوای شما را دیدنی می‌کند.

برندینگ محتوا

برندینگ محتوا همان تصویری است که شما برای مخاطب خود می‌سازید، محتوا باید احساس موجود در برندتان را آشکار کند.

طراحی موشن گرافی

هر برندی داری احساسی است و برای انتقال هر احساسی راهی وجود دارد. استفاده از تصاویر متحرک کارتونی یکی از بهترین راهها برای انتقال احساس برندتان و ارتباط با مخاطب است. در دنیای امروز ایموجی‌ها و تصاویر کارتونی به بهترین ابزار برای انتقال احساسات بدل شده‌اند.

طراحی موشن‌گرافیک

تلفیق صدا و کارتون، با
یک طرح خلاقانه بدیع

تیزر تبلیغاتی

تیزر باید برنده، اثرگذار و
سرشار از شجاعت باشد!

طراحی گرافیکی

طرح گرافیکی خوب باید در
اولین نظر، جذاب باشد.

200229

اینفوگرافیک

ارائه آمار و اطلاعات در قالب تصاویر گیرا و روشن یکی از کارکردهای مهم اینفوگرافیک در دنیای دیجیتال‌مارکتینگ است. اینفوگرافیک علاوه بر اطلاع‌رسانی بصری به سرعتِ انتقال اطلاعات کمک می‌کند. امروزه شبکه‌های اجتماعی تصویرمحوری چون اینستاگرام با کمک اینفوگرافیک به سرعت مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند، و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ برای انتقال اطلاعات و جذب مخاطب به‌جای تولید مطالب طولانی و خسته‌کننده از قابلیت‌های بصری اینفوگرافیک بهره می‌برند. ما در دپارتمان گرافیک با تولید اینفوگرافی‌های جذاب شما را در گستره وسیع فضای مجازی معرفی می‌کنیم. زیرا باور داریم زبانِ ارتباطیِ عصرحاضر مبتنی بر تصاویر است.

200234

انتخاب موضوع

موضوع علاوه بر گیرایی و روشنی باید قشر وسیعی از مخاطبان را دربربگیرد.

جمع‌آوری اطلاعات

اطلاعات و آمار نقش حیاتی در اینفوگرافیک دارد؛ اطلاعاتی که موثق و دقیق باشد.

طراحی و پیاده‌سازی

طراحی و پیاده‌سازی یک اینفوگرافیک موفق نیاز به طیف متنوعی از دانش‌ها دارد.

انتشار

اینفوگرافیک باید در فضای مناسب، زمان مناسب و با هدف‌گذاری هوشمندانه‌ای منتشر شود.

پادکست مخصوص شما را می‌سازیم

ما صدای شما می‌شویم، صدایتان را به همه‌جا می‌بریم و ماندگارش می‌کنیم. تولید پادکست تنها ترکیبی از صدا و موسیقی نیست. پادکست نوعی از انرژی است، که احساس برند شما را درگوش‌ها و گوشه‌ها طنین‌انداز می‌کند.

200309

پادکست تبلیغاتی

ما از طریق صدا، انرژی تبلیغاتی شما را در گوش‌ها به جریان می‌اندازیم.

پادکست تبلیغاتی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده

پادکست تبلیغاتی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده

پادکست تبلیغاتی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده

پادکست تبلیغاتی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده

پادکست تبلیغاتی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده

سوالات متداول

پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات تولید محتوا در دیجی دودو

ما در دیجی دودو سفارشات تولید محتوا را به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌کنیم. در هر گروه قیمت تولید محتوا براساس کلمات محاسبه می‌شود. درواقع مشتری ابتدا کیفیت و استاندارد تولید محتوا را انتخاب می‌کند و ما باتوجه به سطح کیفی موردنظر، قیمت هرکلمه را مشخص می‌کنیم. دراین‌زمینه ضمن مشاوره آنلاین در سایت، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما در دپارتمان محتوا شما را راهنمایی کنند.

دیجی دودو این آمادگی را دارد چه در قالب فرد و چه در قالب شرکت با افراد همکاری کند. اگر یک فرد حقیقی هستید و دو فاکتور مهم جسارت و جاه‌طلبی برای بهتر شدن را دارید. رزومه خود را برای ما بفرستید، ما برای توانایی‌های شما فرصت های کاری مناسبی داریم.

دیجی دودو همه تضمین‌های لازم را در قالب قراردادهای حقوقی خود مکتوب می‌کند، ما هیچ تضمین شفاهی نداریم؛ بلکه به‌صورت مکتوب و و در قالب قرارداد موفقیت شما را تضمین می‌کنیم. بعد از گفتگوی مقدماتی ابتدا تیمی از کارشناسان واحد تحقیقات و توسعه، جنس و نوع محتوای شما را بررسی می‌کنند. سپس کلمات کلیدی صنعت مورد نظر شما اشتخراج می‌شود، سپس با‌توجه به ظرفیت‌های موجود تضمین‌های لازم به بخش حقوقی ارسال می‌شود تا در قالب قرار داد مکتوب شود.

بله در دیجی دودو هرشکل از محتوا به هر میزانی قابلیت تولید دارد.

علاوه براینکه پادکست‌های ما در بهترین فضاهای استدیویی تولید می‌شود، ما در تولید پادکست از بهترین و سرشناس‌ترین گوینده‌ها برای تولید محتوای صوتی خود سود می‌بریم.

وبلاگ دیجی دودو

در وبلاگ دیجی دودو بیشتر دربارۀ تولید محتوا بخوانید

آمارهای جدید اینفوگرافی سال 2020

اینفوگرافی 30 برابر راحت‌تر و بیشتر از یک مقاله خوانده می‌شود. ضمنا اینفوگرافی می‌تواند در هر شغلی مورد استفاده قرار بگیرد؛ از مشاور املاک تا پزشکان از آن بهره می‌برند. اینفوگرافی شبیه به خلاصه‌نویسی است؛ با آن می‌توان مقاله‎ای بلند را به راحتی قابل فهم کرد.

استراتژی بازاریابی محتوا در پنج مرحله

برای دستیابی به موفقیت در مسیر استراتژی بازاریابی محتوا، گاهی تنها یک گام کوچک، تغییرات عمده‌ای در روند کار شما ایجاد می‌کند. استراتژی بازاریابی محتوا در سال‌ گذشته شرکت‌تان را بررسی کنید و نکات منفی را حذف کنید و در جهت ارتقا آن گام بردارید.

تولید محتوا با چاشنی جسارت

تولید محتوا که مهم‌ترین بخش دنیای دیجیتال مارکتینگ است، نیاز به جسارت و خلاقیت دارد. باید به‌روز، سریع و انعطاف‌پذیر باشید، گاهی باید طنازانه و جذاب بنویسید و گاهی نباید از یاد ببرید که رسالت شما در تولید محتوا انتقال درست و دقیق مطالب است.