+123 456 678 890 info@digidodo.ir 08:00 - 20:00

دکترین دیجی دودو

در دیجی دودو ما با یک اصل به هم وصل شدیم، اصلی که اعتقاد داشت ما به جای آنکه بیشتر از مشتری بگیریم باید به او ببخشیم! در نتیجه خریدار سردرگم باید به مشتری آگاه بدل شود. پس دور هم جمع شدیم تا از طریق جریان هوشمندانه و علمی اطلاعات به صاحبان کسب و کارها مشاوره های راهگشا بدهیم. امروز تمرکز اصلی ما دانش افزایی و مهارت برای عبور از کسب و کارهای سنتی به کهکشان گسترده تجارت الکترونیک است. پس از سالها مطالعه،پژوهش و تجربه کاری در داخل و خارج از کشور به این نتیجه رسیدیم که روند تجارت با سرعتی عجیب از حجره هایی تنگ به سمت وب سایت هایی رنگانگ در حال حرکت است. کافی است، نگاهی به دور بر خود بیندازیم، از تاکسی های اینترنتی تا خرید دکوراسیون منزل، جهان ما در حال یک هجرت عظیم به دنیای دیجیتال است. ما اینجا هستیم تا در این سفر که آگاهی و اطلاعات حرف اول را می زنند در کنار شما باشیم.

داستان شکل گیری ما

12 سال پیش، درست آن سوی اقیانوس آرام، در یکی از باران های سیل آسای استوایی، زیر سر پناه یک روزنامه فروشی ایستاده بودم و فکر می کردم کاش می شد، یکی حالا برایم یک قایق بفرستد! گوشی ام را برداشتم و به دوستم امیر زنگ زدم، که برنامه نویس یک شرکت کانادایی در حوزه بازارهای بورس جهانی بود، وقتی از آرزویم برایش گفتم،خندید و گفت الان نمی توانم برایت یک قایق بفرستم اما تا آنروز راه زیادی نمانده، همان تماس و شوخی دوستانه کافی بود که شش ماه بعد شرکتی تاسیس کنیم. که خیلی زود بدل شد به دیجی دودو، که ملهم از نام پرنده ای بود در اقیانوس هند، اولین تصمیم ما بعد از تاسیس شرکت، این بود که هرکدام به تواناترین و متخصص ترین دوستانی که می شناسیم زنگ بزنیم و آنها را دور خود جمع کنیم. حالا بعد از بیش از یک دهه تجربه، دانش و خلاقیت را کنار هم جمع کرده ایم.

توانایی های ما

تا سال 1392 عمده تمرکز کمپانی ما معطوف به مشاوره سرمایه گذاری در بورس و دیجیتال مارکتینگ بود. از آن سال به بعد ما با هدف گسترش آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم، بخش آموزش عمومی را فعال کردیم، در همان سال با همکاری استانداری مازندران، دوره های آموزشی را در نوار شمالی کشور برگزار کردیم و موفق شدیم نزدیک به 1000 نفر را در این دوره ها با اصول سرمایه گذاری نوین آشنا کنیم. تا اینکه در سال 94 میزبان یکی از شرکت های بزرگ حوزه دیجیتال مارکتینگ بودیم تا بصورت عملی پروژه هایی را در سرمایه گذاری دیجیتال پرورش دهیم، حاصل این همکاری شکل گیری برندهایی چون توربویدک، کافه گردش،فرانت و تولید بسترهای محتوای مخابراتی VAS بود که ما نیز به سهم خود در پرورش آنها سهیم بودیم. تا اینکه فصلی جدیدی در توسعه دیجی دودو رقم خورد و از پایان سال 96 به صورت اختصاصی بخش هایی چون تحقیقات بازار، طراحی و ساخت وب سایت و وب اپلکیشن، خدمات SEO، عکاسی صنعتی، ساخت فیلم های تبلیغاتی و موشن گرافی و افتتاح دپارتمان تولید محتوای تخصصی در دستور کار قرار گرفت. امروز حاصل تجربه این سال ها در دستان ماست و دستان ما به سوی شما گشوده است

با پر کردن یک فرم ساده از مشاوران ما بخواهید تا شما را در برگزاری کمپین تبلیغاتی کمک کنیم