خدمات بازاریابی موتورهای جستجو دیجی دودو

افراد به دنبال کسب و کار شما هستند، خود را در معرض دید آن‎ها قرار دهید.
روزانه بالغ بر 3میلیارد جستجو در سرتاسر جهان انجام می‎شود. مهم نیست که تجارت شما در چه زمینه‎ای باشد اما تعدادی از این جستجوها به طور مستقیم به کالا و یا خدماتی که شما ارائه می‎دهید ارتباط دارد. رتبه‎بندی‎های طبیعی، تنها راه قرارگرفتن وب‎سایت‎تان در صدر صفحه نتایج جستجو گوگل نیست بلکه از طریق بازاریابی موتورهای جستجو نیز می‎توان همان مسیر را طی کرد و در همان لحظه به مخاطبانی که در حال جستجوی محصولات و یا خدمات شما هستند دست‎یافت.

فواید بازاریابی موتورهای جستجو

بازاریابی موتورهای جستجو(SEM) استراتژی‎ای تبلیغاتی‎ست که به سرعت در حال گسترش درسرتاسر جهان است.

دیده‎شدن آنلاین
90% کلیک‎ها به صفحه اول نتایج جستجو گوگل تعلق می‎گیرد. کمپین SEM، یکی از موثرترین راه‎هایی‎ست که به شماکمک می‎کند تا در صفحه نخست قرار بگیرید و در معرض دید آنانی باشید دوست دارند از خدمات شما استفاده کنند.
به سرعت به نتیجه می‎رسید
اگرچه که هردو به همان اندازه اهمیت دارند اما بازاریابی موتورهای جستجو، به تنهایی به نتایج قابل توجه سریعتری نسبت به رتبه‎بندی ارگانیک دست خواهد یافت. به محض آن‎که کمپین شما مشغول به کار شود، تبلیغات‎تان به دست مخاطبانش می‎رسد.
هدف‎گذاری ویژه
کمپین بازاریابی موتورهای جستجو این امکان را فراهم می‎کند تا تبلیغات‎تان متناسب با جستجوی کلمات و یا عبارات ویژه برای افراد در مکان‎های مشخصی ظاهر شود و تنها برای افرادی که در حال حاضر به دنبال آنچه شما ارائه می‎دهید تبلیغ می‎کنید.
نتایج قابل توجه
هرگامی که در فرآیند بازاریابی موتورهای جستجو(SEM) از مرحله تحت تاثیر قرار دادن کاربر تا مرحله تبدیل به مشتری دائمی و تمامی مراحل بین این دو مرحله  طی شود قابل بررسی و پیگیری است. این حجم از داده‎ها به متخصصین SEM ما این امکان را می‎دهد تا بتوانند موثرترین روش را برای اجرای کمپین شما  به‎کار گیرند تا بتوانید  بهترین نتایج ممکن را ببینید.

تبلیغات کلیکی: بودجه تبلیغات خود را فراتر ببرید

در تعدادزیادی از تاکتیک‎های تبلیغاتی سنتی مثل رسانه‎های چاپی و یا تبلیغات تلویزیونی، معمولا بودجه زیادی جهت توسعه و اجرای تبلیغات در نظر گرفته می‎شود. به محض آن‎که تبلیغات انجام شود، هیچ تضمینی وجود ندارد که بعد از دیدن تبلیغ، محتویات آن برای مشتریان مفید واقع شده است یا اصلا به آن توجه کرده‎اند یا خیر! به ناچار، مبلغ زیادی از بودجه شما توسط مشتریانی که آن تبلیغ به حیطه نیاز آنان نمی‎خورد هدر می‎رود.

اما این موضوع در رابطه با تبلیغات کلیکی(PPC) صدق نمی‎کند. تبلیغات کلیکی مزیت متمایزی نسبت به سایر گونه‎های بازاریابی دارند که در آن، شما  زمانی هزینه‎ای را پرداخت می‎کنید که فردی بر روی تبلیغات‎تان کلیک کند. این به این معناست که هر ريالی که هزینه می‎کنید تنها به افرادی اختصاص مییابد که تبلیغات شما را می‎خوانند و آن را متناسب با نیازشان می‎یابند و سپس به وب‎سایت‎تان مراجعه می‎کنند. یکی از موثرترین اشکال تبلیغاتی موجود برای تجارت شما، کمپین بازاریابی موتورهای جستجوست چرا که تمامی این کمپین‎ها براساس تبلیغات کلیکی عمل می‎کنند.

فرآیند بازاریابی موتورهای جستجو ما

icon-kickoff-red
گسترش تبلیغات
زمانی که کاربران عبارات و یا کلمات کلیدی‎‎ای را جستجو می‎کنند  ، تبلیغات متنی ما که حاوی اطلاعات مفیدی‎ست در صفحه نتایج موتورهای جستجو پدیدار می‎شود. این تبلیغات، کاربران را ترغیب می‎کند تا به وب‎سایت‎تان مراجعه کنند.
icon-web-optimization-red
جستجو براساس کلمات کلیدی
تیم ما تحقیقات گسترده‎ای را برای تعیین کلمات و یا عباراتی که بیشتر  به حوزه کاری شما مرتبط است، انجام می‎دهد. تعیین عبارات صحیح و متناسب با تجارت شما، مهم‎ترین گام برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن است.
icon-reputation-report-red
بررسی میزان عملکرد
ماهیانه، کمپین بازاریابی موتورهای جستجو(SEM)  اطلاعات مهمی را با جزئیات و به طور جامع راجع به بازدیدکنندگان سایت به شما ارائه می‎دهد.
icon-strategy-red
تحلیل گرایی
ما کمپین‎تان را نظارت خواهیم کرد تا مطمئن شویم که ترافیکی که به وب‎سایت‎تان فرستاده شده است مناسب و مرتبط است. متخصصین ما در طول این فرآیند با شما همکاری خواهند کرد تا مطمئن شوند که شما به اهدافتان رسیده‎اید.

با پر کردن یک فرم ساده از مشاوران ما بخواهید تا شما را در برگزاری کمپین تبلیغاتی کمک کنند